12.9.09

Dom meisje

Picture this; Meisje van 12 ziet mij als een vriendelijke vakkenvulster en wil mij dus om hulp vragen.

Meisje: Mevrouw, weet u waar de macaronigroenten staan?
Lisa (brain says; macaronigroenten?!): Staan deze niet bij
de andere groenten, soepgroenten etc.?
M: Hihi, oh nee ik zoek toch maar macaronimix!
L: Oh, ik loop wel met je mee, die staan bij de pastasauzen.
M: (eenmaal daar) Ehmm. Nee ik bedoel een pakket, met het er al in zegmaar..
L: Wat het? Welk merk? Knorr? Honig? AH?
M: Honig!
L: (wijst de Honig macaronimixen) Deze dan?
M: Hmmm nee zoiets is het toch niet..
L: (laatste hoop, al pusing) Hoe heet die mix dan? Of weet je dat ook niet meer?
M: Jawel, macaroni "vlugkokend" ofzoiets.

JEMIG meisje, ook al ben je een jaar of twaalf, je hebt dan toch wel de snuggerheid om me gewoon meteen te zeggen dat je macaroni zoekt! & vooral geen saus en geen mix en geen groenten.
Dat scheelt me toch een hoop -toch al overbodig- denkwerk.

En Jeroen van den Boom kwam Barendrecht opleuken.
Waar gaat het naartoe. Oke vorig jaar was Jody Bernal de party pooper, maar als het toch al een "Bekende zanger" moet zijn, doe dan toch liever Waylon ofzo.
Maar die komt al naar Ridderkerk. Dus dan is Barendrecht niet meer onderscheidend. Plus we zijn een armzalig dorp zo te merken.
Komt Dries Roelvink volgend jaar? : D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten