17.12.09

NS is drama


 

Dus wat, NS heeft wel ruim 600 minuten van mijn leven gekost vandaag. DAT IS PAS ERG.
Waarom duurt een rit van R'dam - Hilversum - R'dam  door sneeuw niet 2.5 uur, maar 10 uur? Ik kon wel huilen.
En dan een coupé delen met een man die over zichzelf geplast had.
Dag NS.

Heenweg ook fijn. Sta je op Utrecht, zie je trein, hop erin.
Een half uur later: "Pingpong! U kunt in de trein naar Hilversum blijven zitten, maar helaas weten we niet wanneer deze vertrekt. Dit vanwege tekort aan machinisten."
WHAT. Zijn ze naar huis ofzo?
Compensatie: Gratis thee uit de Kiosk. 
Stop die thee lekker ergens ver ver weg, ik wil VERVOER! Soortvan ik zoek een tv, nee we hebben wel een aquarium voor u?

Maaar ik heb wel Life4You bijgewoond (3 januari de enige 3 allochtonen te spotten op tv), de nieuwe cd van Gerard Joling gekregen -wie wil dat nou niet-, een vol Staatslot, Mika live gezien, Paul de Leeuw gespot en door de catacomben van het Mediapark gereden in een treintje met een vriendelijke gozer (geen 31 jaar oud Nancy).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten